Головна » Статті » Технології » Google My Business: опис та рекомендації

Google My Business: опис та рекомендації

Google My Business

Для покращення впізнаваності власного бізнесу компанії створюють сторінки про бренд в Гугл Картах, більш відомі як Google My Business. Для управління бізнес-профілем потрібен окремий акаунт, який дає автоматично право внесення змін та доповнень, щоб бізнес-профіль працював як ефективний інструмент залучення клієнтів.

Отже, управління своїм бізнес-профілем ви можете здійснювати за допомогою облікового запису Google My Business. Мій бізнес – єдиний засіб за допомогою якого можна претендувати на власність профілю в Гугл картах, щоб підвищити видимість в Google.

Далі дізнаєтесь як включити цей корисний сервіс до свого маркетингового інструментарію. Також з’ясуємо:

  • Що таке Google My Business?
  • Як ефективно ним користуватись?
  • Як використовувати в SEO
  • Як створити обліковий запис
  • Що таке Google My Business?

Google My Business – безкоштовний інструмент, який дозволяє управляти профілем установи та оптимізувати його в пошукових системах. Сторінки відображаються в Гугл Картах та локальних результатах пошуку.

Створення бізнес-профілю Гугл – це теж саме, що і додавання локації в Google Карти, може зробити кожен (навіть випадково або автоматичний генератор списків). Для цього Google потрібно лише назву місця, тип діяльності її розташування та контакти. Як тільки буде перевірено данні, місце буде створено. Надалі сторінка стає відкритою для всіх, щоб оцінювати сервіс, ставити питання тощо.

Як бачимо, бізнес-профіль може існувати окремо від облікового запису в Мій Бізнес. І незалежно від того, створив цей профіль власник чи стороння людина, немає можливості стовідсотково керувати інформацією. Саме тут приходить на допомогу Google My Business, з його допомогою стане можливо, коментувати оцінки користувачів та місцевих експертів, при чому все це безкоштовно. Існує можливість налаштовувати рекламу та просувати свої товари, послуги.

Використання Google My Business для локального пошуку

Ми з’ясували, що Google My Business – це хороший сервіс завдяки якому ви покращуєте комунікації з клієнтом в місцевому пошуку та Гугл Мапс.

Чотири основні способи використання Google My Business для місцевого маркетингу:

  1. Комунікація зі споживачами. Покупці чи споживачі послуг можуть взаємодіяти з вашою сторінкою, ви користуєтесь обліковим записом для ефективної комунікації з ними. Отримання зворотного зв’язку. Є можливість відповідати на відгуки, запитання, налаштувати прямий обмін повідомленнями. Також в Google My Business ви можете публікувати новини (акції, спецпропозиції, товари, меню для кафе та ресторанів) у профілі компанії, по типу з Facebook, Instagram, іншими соціальними мережами.
  2. Виділіть свою справу. Завдяки доступу до Google My Business можна оформити посилання на ваш веб-сайт, додати продукти, їх групи та ціни. У разі потреби інформацію можна розширити та доповнити описами. Правильно заповнений профіль буде відображатися в видачі Гугл і привертати увагу потенційних клієнтів.
  3. Аналітика. Google My Business використовують для аналізу аудиторії та успішності в місцевій видачі. У вкладці «Статистика» на платформі передбачено аналіз ефективності в Гугл мій бізнес, а саме:
    • пошукові запити клієнтів,
    • знайшли вони вас через Карти, Google-Пошук,
    • переходи на сайт,
    • звідки були прокладені маршрути до вказаної адреси та їх кількість,
    • дзвінки на вказаний номер телефону,
  4. Використовуйте локальне SEO. Google по аналогії із ранжуванням своїх оголошень та сайтів, має алгоритми для ранжування бізнес-сторінок. Постійно наповнюйте їх ключовими словами та робіть інші оптимізації, оприлюднюйте події та акції.

Як використовувати Google My Business в SEO

Бізнес-сторінки компаній досить динамічні. Пошукова система визначає пріоритетність залежно від пошукового запиту та інформації, класифікуючи її за актуальністю для споживачів.

В першу чергу потрібно, щоб інформація та ключові слова були розставлена згідно пріоритетів. Оскільки оптимізація для пошуковиків, по суті, зводиться до трьох основних критеріїв: цільова аудиторія, якість наповнення, довіра.

Таргетуйте свою рекламу

СЕО в GMB засновується на обов’язковому включенні ключових слів. Використовуйте їх в описі, у відповідях на відгуки, питання та публікаціях. Переконайтесь, що включили їх природньо.

Якість контенту

Повнота та точність наповнення впливає на рейтинг, тому приділіть особливу увагу наповнюючи розділи, контакти, атрибути, товари і т. д. Слідкуйте за актуальністю.

Довіра

Вирішальний підхід до Google My Business апелює до складової довіри алгоритму. Підтримуйте вашу інформацію оновленою в міру розвитку. Підтримуйте потік відгуків, швидко відповідайте на них. Продемонструйте Google вашу активність, регулярно завантажуйте фотографії та публікуйте повідомлення в профілі.

СЕО має значення для будь-якого онлайн бізнесу, особливо для малих підприємств, тут легше конкурувати з великими компаніями. Локальна оптимізація значно простіша та доступніша для користувачів, тому Гугл Мій Бізнес є важливим для бізнесу будь-яких масштабів, що прагне бути помітним онлайн.

Як створити обліковий запис в Google My Business

Для реєстрації перейдіть на сторінку https://www.google.com/business/ та далі тисніть «Розпочати», займіться проходженням етапів реєстрації.

У випадку якщо бізнес новостворений – необхідно заповнити всі дані, обрати тип підтвердження, та підтвердити її одним із запропонованих способів.

Увага! Перед створенням акаунту передивіться чи сторінка вашої компанії ще не додана на Гул карти. Якщо компанія вже є на картах, зайдіть в профіль та натисніть «Підтвердити право на компанію» та ввести всі необхідні дані.

Налаштуйте Google My Business та переконайтесь в ефективності інструменту для пошуку клієнтів в найбільшій пошуковій системі світу.

Позначки:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *