Головна » Статті » Суспільство » Відгуки в Google Maps та їх значення

Відгуки в Google Maps та їх значення

Відгуки та Місцеві експерти

Вплив інтернет-ресурсів на сервіс, просування бізнесу, репутацію на сьогодні тяжко переоцінити. Вільний доступ в інтернет радикально змінив критерії вибору – «всліпу» тепер не обирають. Майже про всі компанії, послуги/продукти користувач, що вже їх отримав, може залишити відгуки на Google Maps. Вони можуть як підняти в топ, розрекламувати, так і понизити рейтинг закладу та відлякати потенційного споживача, покупця, відвідувача. Справжні відгуки не тільки допомагають клієнтам обрати заклад, а власникам дізнатись про стан справ в їх бізнесі. Отримавши негативний відгук клієнт міг бути незадоволений не товаром, а продавцем.

Відгуки допомагають отримати зворотний зв’язок від клієнтів, та дізнатись реальний стан справ. Якою б гіркою вона не була, але правду краще пізнати на березі, а не коли ви вкладаєте гроші в рекламу, але втрачаєте клієнтів через наявність негативу.

Особливу увагу заслуговує спільнота «Місцеві експерти», завдяки яким є завжди свіжі фото, більш детальні відгуки, інше.

Хто такі «Місцеві експерти»

Місцеві експерти – це спільнота інтернет-користувачів, які на добровільних засадах наповнюють Google Карти, залишають відгуки про місця, де вони побували.

Місцеві експерти оцінюють місця, додають фото, розширюють інформацію для користувачів Google Карт. Місцеві експерти мають можливість перевіряти, редагувати вже опубліковані дані, уточнити питання, що цікавлять інших користувачів щодо даної локації.

Відгуки Місцевих експертів відображаються в результатах пошуку по картах Гугл. Також посилання на відгук Місцевого експерта відображаються при традиційному пошуку організації як спец елемент.

Відгуки та їх зачення

Відгуки допомагають просувати бізнес, а значення відгуків Місцевих експертів взагалі тяжко переоцінити. Користувачі швидше повірять місцевому експерту, ніж звичайному відгуку, пошуковик ці оцінки вважає корисними і автоматично покращує ранжування компанії.

Збільшити кількість відгуків місцевих експертів можна лише, коли у вас є профіль на Картах Гугл, пропонувати клієнтам лишати оцінки (корисно лишати посилання чи QR-код на чеках, буклетах, поблизу столиків). Зробіть процес написання відгуку максимально простим, зручним для користувача. Детальніше про рекомендації Google як писати відгуки тут

Власникам бізнесу що має прив’язку до конкретної локації (салони краси, автосервіси, мийки, магазини, кафе, ресторани, тощо) для контролю та управлінням відгуками необхідко створити профіль в Google My Business. Це дуже корисний але абсолютно безкоштовний сервіс.

Відгуки користувачів Google Maps та Місцевих Експертів – потужний інструмент для контролю, просування бізнесу, персоналізації підходу, збільшення притоку відвідувачів. Для звичайних споживачів, це інструмент який спрощує вибір.

Позначки:

2 коментарі до “Відгуки в Google Maps та їх значення”

  1. Михайло

    Зручно вони придумали, але конкуренти також допомагають. Мені понаписували негативу

  2. Мабуть самий зручний сервіс в Гугл. Я часто перед тим як кудись вперше хочу сходити завжди дивлюся відгуки на Google Maps, також завжди пишу відгуки про місця які відвідую. Особливо якщо коли не сподобалось! Це дійсно допомагає звичайним людям. Для власників комерційних закладів це взагалі безцінно, зворотній зв’язок від клієнтів …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *